Doel

 

A
A
A

Visie

De opkomst van de “consumer driven economy” vindt plaats met de snelheid van het internet. Voor alle publieke en private organisaties en ook voor professionals zelf is het belangrijk een positieve reputatie op te bouwen.

Beleid

Voor het ontwikkelen van een reputatiebeleid heeft u een theorie nodig. Wij hebben gekozen voor de theorie van de Transactionele Analyse (TA), ontwikkeld door Eric Berne met een duidelijke plek voor het waarden-, en normensysteem.

Strategie

Voor het stimuleren van gewenst reputatiegedrag zijn opleidingentrainingen, coaching en advies nodig. Wij maken gebruik van het strategisch coachmodel, ontwikkeld door Maarten Kouwenhoven, omdat daar het doel centraal staat, niet het probleem.

Resultaat

Met het vak reputatiekunde creëert u naast een financieel kapitaal en een personeelskapitaal ook een reputatiekapitaal.

Een positieve reputatie is de waarde van de toekomstige omzet.
Het verdient een plek in ieder jaarverslag.