Helpdesk

Snel naar:

Heeft u een vraag op het gebied van reputatie? Dan willen wij u graag van dienst zijn.

De vragen die ons gesteld worden zijn bijvoorbeeld:

“Ik ben leidinggevende en merk dat mijn reputatie bij medewerkers niet erg hoog is. Wat kan ik daaraan doen?”

“Ik ben verwikkeld in een arbeidsconflict en moet nu kiezen tussen mediation of een gerechtelijke procedure. Maar geen van tweeën spreekt mij aan. Er zijn nogal wat waarden geschonden en zolang die niet zijn hersteld is iedere interventie door wederzijdse boosheid, gedoemd te mislukken. Hoe herstel ik waarden?”

“Ik ben verwikkeld in een echtscheiding en ik wil mijn reputatie als vader of moeder niet beschadigen. Ik wil dat mijn kinderen later zeggen: ‘wij zijn trots op je dat je het zo hebt aangepakt.’”

“Ik ben een BIG geregistreerd hulpverlener en krijg een klacht. Ik wil voorkomen dat ik op de BIG lijst vermeld wordt als zorgverlener met een maatregel of op de zwarte lijst kom te staan van artsen, verpleegkundigen of rechters.”
(www.bigregister.nl/documenten/publicaties/2017/03/03/overzicht-zorgverleners-met-maatregel)

“Ik ben als lid van de Raad van bestuur eindverantwoordelijk voor de reputatie van onze organisatie. Tot nu toe gaat dat steeds goed. Maar iedere eindejaarsreceptie ben ik weer dankbaar dat ons op reputatiegebied niets is overkomen. Dat voelt als rijden zonder gordel, zonder ABS en zonder traction control.
Ik wil graag advies bij de ontwikkeling van ons reputatiebeleid. Hoe ontwikkel ik zo’n beleid, hoe implementeer ik dit en hoe borg ik de resultaten?”

“We hebben binnen onze gemeente een cultuur onderzoek laten doen. Wij hebben een aantal verbeterpunten. Een van die punten is de communicatie en de reputatie. Willen jullie met ons meedenken en ons begeleiden in de ‘next step’?”

“We moeten aan steeds meer wettelijke eisen voldoen. Dat zijn vaak impopulaire maatregelen nemen. Hoe verkoop ik dat aan mijn klanten en medewerkers?”

“Wij zijn als ziekenhuis negatief in de media geweest. Hoe herstellen we onze reputatie?
Medewerkers worden er zowel op hun werk als privé persoonlijk op aangesproken. Wat kan ik doen waardoor we weer trots kunnen zijn?”

Meer informatie

 

A
A
A

Heeft u een vraag op het gebied van reputatie? Dan willen wij u graag van dienst zijn.

De vragen die ons gesteld worden zijn bijvoorbeeld:

“Ik ben leidinggevende en merk dat mijn reputatie bij medewerkers niet erg hoog is. Wat kan ik daaraan doen?”

“Ik ben verwikkeld in een arbeidsconflict en moet nu kiezen tussen mediation of een gerechtelijke procedure. Maar geen van tweeën spreekt mij aan. Er zijn nogal wat waarden geschonden en zolang die niet zijn hersteld is iedere interventie door wederzijdse boosheid, gedoemd te mislukken. Hoe herstel ik waarden?”

“Ik ben verwikkeld in een echtscheiding en ik wil mijn reputatie als vader of moeder niet beschadigen. Ik wil dat mijn kinderen later zeggen: ‘wij zijn trots op je dat je het zo hebt aangepakt.’”

“Ik ben een BIG geregistreerd hulpverlener en krijg een klacht. Ik wil voorkomen dat ik op de BIG lijst vermeld wordt als zorgverlener met een maatregel of op de zwarte lijst kom te staan van artsen, verpleegkundigen of rechters.”
(www.bigregister.nl/documenten/publicaties/2017/03/03/overzicht-zorgverleners-met-maatregel)

“Ik ben als lid van de Raad van bestuur eindverantwoordelijk voor de reputatie van onze organisatie. Tot nu toe gaat dat steeds goed. Maar iedere eindejaarsreceptie ben ik weer dankbaar dat ons op reputatiegebied niets is overkomen. Dat voelt als rijden zonder gordel, zonder ABS en zonder traction control.
Ik wil graag advies bij de ontwikkeling van ons reputatiebeleid. Hoe ontwikkel ik zo’n beleid, hoe implementeer ik dit en hoe borg ik de resultaten?”

“We hebben binnen onze gemeente een cultuur onderzoek laten doen. Wij hebben een aantal verbeterpunten. Een van die punten is de communicatie en de reputatie. Willen jullie met ons meedenken en ons begeleiden in de ‘next step’?”

“We moeten aan steeds meer wettelijke eisen voldoen. Dat zijn vaak impopulaire maatregelen nemen. Hoe verkoop ik dat aan mijn klanten en medewerkers?”

“Wij zijn als ziekenhuis negatief in de media geweest. Hoe herstellen we onze reputatie?
Medewerkers worden er zowel op hun werk als privé persoonlijk op aangesproken. Wat kan ik doen waardoor we weer trots kunnen zijn?”